« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Spinning » | Föregående inlägg: Debut » | Föregående inlägg: Mitt positiva jag vs mitt negativa jag » | Föregående inlägg: Funderingar i början av oktober » | Föregående inlägg: Bara tre timmar kvar » | Föregående inlägg: Höstträning » | Föregående inlägg: Om jobbet » | Föregående inlägg: Längtar till i eftermiddag » | Föregående inlägg: Rent i jungfrukammaren » | Föregående inlägg: Varför får man ont i magen av kaffe? »

Torsdag i Jönköping

Nu var det då snart bara en arbetsdag kvar den här veckan. Ska bli skönt med helg, även om jag inte längtar lika mycket som vanligt. Hans ska upp till Stockholm och festa och irra runt i skogen, så vi träffas inte förrän sent söndag kväll.

Känner mig stressad, men hoppas att det mest beror på att jag är trött och att det är just den tiden i månaden då jag blir lite extra stressad/ledsen/lättirriterad... överkänsligt helt enkelt. Har insett att det inte alltid är en fördel att vara så noggrann som jag brukar vara. Det är inte alltid det går att vara så noggrann och då blir det bara jobbigt. Utan att försöka förklara vad jag jobbar med så kan man väl säga att det känns som om rapporten jag jobbar med innehåller alltför mycket luddigheter, osäkerheter, onogrannheter, men jag vet inte hur jag ska kunna göra det bättre, för ingen verkar veta bättre. Antar att det är en av de där sakerna man får lära sig i livet.

Idag ska jag inte träna. Har tränat två dagar i rad nu på helt nya träningspass så jag kan behöva en vilodag. Fast det är fantastiskt väder, så jag funderar lite på en promenad, kanske ner till stan så kan jag passa på att titta lite i affärer. Är ju egentligen inte en person som är sådär överdrivet förtjust i att shoppa, men jag skulle behöva nya örhängen, nya underkläder och lite annat.

Har redan jobbat dryga åtta timmar idag, så nu är det väl bara att stänga av datorn, lyfta på rumpan och gå.