« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Höstträning » | Föregående inlägg: Om jobbet » | Föregående inlägg: Längtar till i eftermiddag » | Föregående inlägg: Rent i jungfrukammaren » | Föregående inlägg: Varför får man ont i magen av kaffe? » | Föregående inlägg: Rättelse » | Föregående inlägg: My memory lane » | Föregående inlägg: Nummerplåt » | Föregående inlägg: Jag kom runt! » | Föregående inlägg: Dagens middag »

Bara tre timmar kvar

Nu är det inte många timmar kvar tills arbetsdagen är slut och jag ska sätta mig i bilen och köra hem till min favoritkille i Göteborg. Helgen är än så länge helt utan planer, vilket känns väldigt, väldigt skönt! Fast på lunchen var det någon som sa att de skulle åka ner och gå på bokmässan i helgen, och då blev jag förstås lite sugen också. Vi får väl se.