« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Om jobbet » | Föregående inlägg: Längtar till i eftermiddag » | Föregående inlägg: Rent i jungfrukammaren » | Föregående inlägg: Varför får man ont i magen av kaffe? » | Föregående inlägg: Rättelse » | Föregående inlägg: My memory lane » | Föregående inlägg: Nummerplåt » | Föregående inlägg: Jag kom runt! » | Föregående inlägg: Dagens middag » | Föregående inlägg: Fredag i Jönköping »

Höstträning

När då Lidingöloppet är avklarat har det blivit dags att påbörja höstens inomhusträning. Idag var jag för första gången och tränade på Friskis &Svettis. Det blev en Styrka/Bas-pass, det vill säga ett enkelt jympapass med lite mer fokus på styrketräning än vanligt. Det var faktiskt riktigt roligt att gå på jympa igen efter att ha haft uppehåll från den typen av träning hela våren och sommaren. Lite retsamt var att det var ganska jobbigt trots att det bara var ett baspass. Jag trodde nog att jag låg på medelnivå åtminstone. Men det är klart. Jag har ju knappt styrketränat alls heller sedan jag började med löpträningen. Konditionen var ju inga som helst problem i alla fall.

Efter träningen åkte jag till Ica Maxi för lite storhandling. Man får passa på när man har bilen. Sedan har det varit tvätt, mat, disk, packning inför hemfärd imorgon... Så nu är jag helt slut efter en lite småhektiskt eftermiddag.