« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Längtar till i eftermiddag » | Föregående inlägg: Rent i jungfrukammaren » | Föregående inlägg: Varför får man ont i magen av kaffe? » | Föregående inlägg: Rättelse » | Föregående inlägg: My memory lane » | Föregående inlägg: Nummerplåt » | Föregående inlägg: Jag kom runt! » | Föregående inlägg: Dagens middag » | Föregående inlägg: Fredag i Jönköping » | Föregående inlägg: Veckan går »

Om jobbet

Nu har jag jobbat här i snart två månader. Trivs jag eller trivs jag inte? Jag trivs nog med jobbet egentligen. Hade velat vara lite mer självgående bara. När jag blir klar med någon uppgift har jag liksom inget nytt att gå vidare med utan måste sitta och vänta på att någon ska ha tid att ge mig nya uppgifter. Vet inte om jag borde ta mer initiativ själv, men egentligen tror jag ingen förväntar sig det. Känner mig helt enkelt väldigt osäker på om de förväntar sig mer av mig och i så fall vad, men vågar inte riktigt fråga ifall jag skulle få reda på att de tycker jag jobbar dåligt.

Inser nog att jag måste ta mig i kragen och diskutera det här med min chef. Han är ju snäll så det borde inte vara några problem... väl?