« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Varför får man ont i magen av kaffe? » | Föregående inlägg: Rättelse » | Föregående inlägg: My memory lane » | Föregående inlägg: Nummerplåt » | Föregående inlägg: Jag kom runt! » | Föregående inlägg: Dagens middag » | Föregående inlägg: Fredag i Jönköping » | Föregående inlägg: Veckan går » | Föregående inlägg: Hipp hipp hurra! » | Föregående inlägg: Dagens middag »

Rent i jungfrukammaren

Sådär, nu var städningen nästan avklarad. Nu är mitt lilla rum, som en gång i tiden var jungfrukammare, rent och fint. Nu återstår bara disken, att lägga rena lakan i sängen och en dusch, men först är jag väl värd en liten bloggpaus?

Efter jobbet dag var jag och handlade. När maten väl var inplockad i kyl och frys, och en omgång sängkläder inslängda i tvättmaskinen gav jag mig ut på en liten promenad. Tog för skojs skull med mig kameran, men har inte hunnit titta på bilderna än. Skulle tro att de är sådär. Det hade ju redan börjat skymma så ljuset var inget vidare. Väl hemma var det dags för middag. Idag blev det tacos. Mumsigt!