« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Rättelse » | Föregående inlägg: My memory lane » | Föregående inlägg: Nummerplåt » | Föregående inlägg: Jag kom runt! » | Föregående inlägg: Dagens middag » | Föregående inlägg: Fredag i Jönköping » | Föregående inlägg: Veckan går » | Föregående inlägg: Hipp hipp hurra! » | Föregående inlägg: Dagens middag » | Föregående inlägg: Trattkantareller »

Varför får man ont i magen av kaffe?

Aj, aj, aj! Dumma fikarum som bara har kaffe att dricka (förutom kranvatten). Dumma mig som envisas med att dricka kaffe fastän jag vet att magen inte tål det. Dumma den som bestämt att kaffeautomaten (där man kan välja tevatten, choklad, cappuchino eller nyponsoppa) ska stå en trappa ner i lunchrummet. Dumma mig som är så lat att jag inte orkar gå en trappa ner för att hämta något att dricka som min mage tål. Aj, aj, aj!