« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Inget nytt i Jönköping » | Föregående inlägg: Jobb och träning » | Föregående inlägg: Busschaufförer » | Föregående inlägg: Atomflickan » | Föregående inlägg: Längtar » | Föregående inlägg: Dunkadunkat fortsätter » | Föregående inlägg: Huvudvärksväder » | Föregående inlägg: En lite annorlunda dag » | Föregående inlägg: Glömde » | Föregående inlägg: Stolt över syrran »

Trattkantareller

Igår var vi hemma hos Hans föräldrar. Medan han spelade fotboll, och faktiskt för en gångs skull vann, var jag och hans mamma ute i skogen och letade efter svamp. Osannolikt nog så hittade vi faktiskt flera liter med trattkantareller! Jättskoj! Så ikväll blir det svampsmörgås.

I övrigt har helgen spenderats nedbäddad i soffan och sängen. Ja, inte på samma gång förstås, men antingen eller. Förkylning nummer två för den här hösten har nämligen slagit till med full kraft. Som tur är har jag ju min älskling som passar upp på mig hela dagarna. Jag är en lycklig flicka!

Vad kul!
Det är ett bra svampår i år.

Kommentera mera!