« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Glömde » | Föregående inlägg: Stolt över syrran » | Föregående inlägg: Bokat och klart » | Föregående inlägg: Tomt på kontoret » | Föregående inlägg: Den 18 januari 1980 » | Föregående inlägg: Stillestånd » | Föregående inlägg: Dagens träning » | Föregående inlägg: Sista augustihelgen » | Föregående inlägg: Tillbaka på jobbet » | Föregående inlägg: Istället för Sudoku »

En lite annorlunda dag

För att vara en vanlig dag på jobbet har det faktiskt varit en lite annorlunda dag idag. Hela förmiddagen var jag nämligen på hjärt-lung-räddningskurs. Det var riktigt bra och det var roligt att lära känna arbetskamraterna lite mer. Så nu har jag något slags intyg på att jag kan ge konstgjord andning och hjärtkompressioner. Hoppas man slipper använda den kunskapen bara!

Sedan har jag fått en ny dator på jobbet och äntligen fått igång min jobbmail, så det känns också bra. Till sist avslutades dagen med att jag fick ett nytt projekt, vilket känns spännande. Det blir bra att ha något att växla med när jag kör fast i det stora projektet jag jobbar med.

Blev allt som allt en ganska lång dag, så jag kan sluta tidigt på fredag utan att jobba in något mer den här veckan också! Inte så dumt. Nu väntar middag (så fort pastan kokat färdigt), lite vila och sedan en cykeltur till Hallby där jag ska springa några kilometer.