« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Dagens träning » | Föregående inlägg: Sista augustihelgen » | Föregående inlägg: Tillbaka på jobbet » | Föregående inlägg: Istället för Sudoku » | Föregående inlägg: Läget oförändrat » | Föregående inlägg: Pust och stön » | Föregående inlägg: Fredagslycka och söndagsångest » | Föregående inlägg: Dags för hemgång » | Föregående inlägg: När ska jag lära mig? » | Föregående inlägg: Helg! »

Stillestånd

Har faktiskt inget att göra på jobbet just nu fast jag egentligen har en hel del att göra. Det jag ska göra är:

1: Fråga PH och LI om min- och maxflöden och ronderingskrav. De är inte inne på kontoret för tillfället.
2: Fråga LGB om två anläggningar och lite annat. Han sitter i produktionsmöte (vilket även ett antal andra som skulle kunna hjälpa mig med diverse småsaker gör)
3. Samla in data om det nya kraftvärmeverket. Har blivit lovad uppgifter från de som jobbar med det. De ska komma upp med dem i eftermiddag.
4. Samla in data om fjärrvärmenätet. SB ska boka in tid för att jag ska få gå med de som jobbar på distribution. Innan dess kan jag inte göra något.
5. Börja titta på kostnader för de olika anläggningarna. Återigen måste jag ha hjälp av någon av de som sitter i produktionsmötet så att jag kommer igång. Är dessutom dumt att börja med det innan jag fått klart de andra punkterna.

Så nu sitter jag mest och väntar på att det ska bli lunch. Känns meningsfullt. Är det så här det är att jobba?

Jepp. Det är precis så det är att jobba. I alla fall vissa dagar. Jag själv har riktigt segt att komma igång efter semestern... Suck. Träffas vi nästa helg gumman?

Det har jag räknat med. I Gbg, Jönköping eller Västerås?

Det är väl min tur att komma till dig, så du får bestämma om det blir Jönköping eller Göteborg.

Kommentera mera!