« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Tillbaka på jobbet » | Föregående inlägg: Istället för Sudoku » | Föregående inlägg: Läget oförändrat » | Föregående inlägg: Pust och stön » | Föregående inlägg: Fredagslycka och söndagsångest » | Föregående inlägg: Dags för hemgång » | Föregående inlägg: När ska jag lära mig? » | Föregående inlägg: Helg! » | Föregående inlägg: Kört fast på jobbet » | Föregående inlägg: Dagens träning »

Sista augustihelgen

Nästa helg är det september, höstmånaden september. Men det här helgen var det fortfarande augusti och den var fullbokad. I lördags var det först orientering, vilket faktiskt gick riktigt bra den här gången. På kvällen var vi på middag med mina föräldrar och tre andra familjer. De här fyra familjerna har träffats sedan innan jag föddes och haft "gourmetmiddagar" när de har lagat lyxig mat ihop. Nu var det länge sedan vi "barn" var med, men just den här gången var alla medbjudna för en liten nostalgiafton. Trevligt blev det!

På söndagen var vi på Finnkampen. Friidrott är riktigt roligt att titta på live! Blev pizza efteråt tillsammans med M och I, som vi var där med. Det blev mycket prat om veckopendling. M och I veckopendlar nämligen båda två de också.

Jag har haft en hyfsad dag på jobbet. Har suttit och försökt organisera alla uppgifter jag samlade in förra veckan. Inser att jag får göra om en hel del för de jag har frågat har nog tolkat mina frågor lite olika. Antar att jag i alla fall har lärt mig en del på misstagen och arbetet är ju inte alls ogjort, utan det är mer så att jag får en mer nyanserad bild i slutändan. Hoppas jag.

Nu när jag är tillbaka i mitt lilla rum hade jag tänkt städa, men familjen är inte hemma och jag vet inte var städgrejerna finns. Himla synd att jag får skjuta upp städningen till en annan dag :-)