« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Pust och stön » | Föregående inlägg: Fredagslycka och söndagsångest » | Föregående inlägg: Dags för hemgång » | Föregående inlägg: När ska jag lära mig? » | Föregående inlägg: Helg! » | Föregående inlägg: Kört fast på jobbet » | Föregående inlägg: Dagens träning » | Föregående inlägg: Lite av varje » | Föregående inlägg: Vardag » | Föregående inlägg: Måndag - vecka två på nya jobbet »

Läget oförändrat

Det vill säga: pust, snörvel, host...

Glömde min mobiltelefon på jobbet idag. Tur att jag har min bredbandsuppkoppling så jag kan ha någon kontakt med omvärlden.

Tog med mig kameran från Göteborg i måndags för att ta lite bilder på mitt rum här, på utsikten över Vättern och lite sådant, men tänkte naturligtvis inte på att ta med batterier. Behöver jag nämna att de som satt i var slut? Blir kanske några bilder nästa vecka...