« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Måndag - vecka två på nya jobbet » | Föregående inlägg: Helgsammanfattning » | Föregående inlägg: Trappträning » | Föregående inlägg: Saknar min Hans » | Föregående inlägg: Ont i magen » | Föregående inlägg: Atomflickan » | Föregående inlägg: Tillfälligt avbrott » | Föregående inlägg: Jobbet - dag två » | Föregående inlägg: Ny cykel » | Föregående inlägg: Min älsklingsfavoritkille »

Vardag

Jag kan ju inte bara skriva om vad som händer på jobbet här i bloggen, även om det är det som kretsar i mitt huvud mest hela dygnet. Kanske inte bara jobbet i sig, men sådant som rör jobbet på ett eller annat sätt. Och mest grubblar jag, så det är bara dumt att bekräfta mina tankar genom att skriva ner dem här också.

Alltså, annat än jobbet en vanlig vardag som idag. Inte helt lätt faktiskt. Livet är väl inte jättespännande här uppe, än så länge i alla fall. Idag handlade jag på vägen hem. Nu har jag ätit banan och druckit lite vatten, och ska snart ut och springa. Idag står det intervaller på träningsschemat, vilket förmodligen blir tokjobbigt! Men ut ska jag.

Det har förresten varit tätt med födelsedagar det senaste. I fredags fyllde som sagt syrran år. I söndags (vilket jag kom på idag) fyllde A, en kompis år och idag min farfar. A:s födelsedag har jag glömt så många år nu, så jag riktigt skäms! Det borde ju vara lätt att komma ihåg också, eftersom jag har min syster två dagar innan.