« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Trappträning » | Föregående inlägg: Saknar min Hans » | Föregående inlägg: Ont i magen » | Föregående inlägg: Atomflickan » | Föregående inlägg: Tillfälligt avbrott » | Föregående inlägg: Jobbet - dag två » | Föregående inlägg: Ny cykel » | Föregående inlägg: Min älsklingsfavoritkille » | Föregående inlägg: Trött, trött, trött » | Föregående inlägg: Första dagen på jobbet »

Helgsammanfattning

Nu har jag ju inte skrivit något här sedan i torsdags, så det är väl dags att sammanfatta helgens händelser. Fredagen gick fort på jobbet, antagligen just för att det var fredag och jag äntligen skulle få åka hem och träffa Hans och min familj. Vid sjutiden kom jag till Göteborg där jag möttes av hela familjen och en stinkande bil. Min syster fyllde 18 år och det skulle naturligtvis firas! Det blev middag på Etc Grande och efter det åkte vi hem till mig där vi drack kaffe efter många om och men. (Jag hade ju aldrig testat den nya häftiga kaffemaskinen innan) Då någon gång kom också Hans hem från sin fotbollsmatch. Det var härligt att se honom igen! Det är konstigt hur en vecka kan kännas så kort och så lång på samma gång.

Lördagen blev lugn. Jag tog mig ner till simhallen för att simma, men den visade sig vara stängd. Hans var och tittade när IFK spelade. På kvällen blev det mat på Pizza Hut (mumsigt gott) och filmen Mr & Mrs Smith på bio (helt ok, men inte mer än så).

Igår åkte vi ner på stan och gick lite i affärer, och sedan blev det en joggingtur i Skatås. Så det blev i alla fall ett ordentligt träningspass den veckan. På söndag kväll kände jag hur otroligt skönt det var att jag inte behövde åka tillbaka till Jönköping förrän på måndag morgon. Istället kunde vi ha ännu en lugn kväll.