« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Atomflickan » | Föregående inlägg: Tillfälligt avbrott » | Föregående inlägg: Jobbet - dag två » | Föregående inlägg: Ny cykel » | Föregående inlägg: Min älsklingsfavoritkille » | Föregående inlägg: Trött, trött, trött » | Föregående inlägg: Första dagen på jobbet » | Föregående inlägg: Söndagen - idag alltså » | Föregående inlägg: Förlovningspresent » | Föregående inlägg: Lördagen den 6 augusti »

Ont i magen

Jag har jätteont i min stackars mage! Vet inte vad det är som är fel, men ont gör det, och har gjort hela dagen. Hoppas, hoppas, hoppas att det har gått över till imorgon. Förutom att magen ibland gjorde ont så att jag hade svårt att stå upprätt så har dagen varit bra. Inget nytt från igår kan man säga. Var och hämtade min cykel efter jobbet. Det blev ett riktigt litet äventyr tack vare mitt dåliga lokalsinne och Jönköpings konstiga tidtabeller. Tillbaka till mitt lilla rum hittade jag i alla fall. Nu ska jag bara titta på 100 m häck innan jag själv ger mig ut på en liten joggingtur.