« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: På plats i Jönköping » | Föregående inlägg: Nya kläder » | Föregående inlägg: Krånglande blogg » | Föregående inlägg: En av mina favoritkillar » | Föregående inlägg: Ny frisyr » | Föregående inlägg: MP3-spelare » | Föregående inlägg: Pestokyckling med soltorkade tomater » | Föregående inlägg: Nr 2 idag » | Föregående inlägg: Vissa klagar » | Föregående inlägg: Bröllop »

Lördagen den 6 augusti

Lördagen började såklart i tv-soffan, där vi stannade hela förmiddagen och tittade på friidrotts-vm. I pauserna mellan Carolina Klüfts grenar, och annat spännande passade jag på att packa. Framåt eftermiddagen satte vi oss i bilen och åkte iväg mot Jönköping.

Väl där var det bara att packa upp allt igen, och försöka göra sig hemmastadd. Och fortsätta titta på friidrotts-vm såklart. Familjen jag hyr rummet av var inte hemma när vi kom, men jag kände mig välkommen ändå. På sängbordet stod en ros i en vas, och de hade lagt in kartor och broschyrer.

Lite senare åkte vi ner på stan för promenera lite och äta middag. Det blev en trerättersmiddag på en thairestaurang, och efteråt var vi proppmätta! Halv tio var vi vid Ica Maxi med en lång inköpslista. Så nu har jag mat här också...

Ja, sedan började lördagen lida mot sitt slut. Dags att sova.