« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Nya kläder » | Föregående inlägg: Krånglande blogg » | Föregående inlägg: En av mina favoritkillar » | Föregående inlägg: Ny frisyr » | Föregående inlägg: MP3-spelare » | Föregående inlägg: Pestokyckling med soltorkade tomater » | Föregående inlägg: Nr 2 idag » | Föregående inlägg: Vissa klagar » | Föregående inlägg: Bröllop » | Föregående inlägg: Expresshopping »

På plats i Jönköping

Jaha, nu var jag här i Jönköping då. Det är väl nu den här bloggen ska börja leva, som ett sätt att hålla kontakt med alla. Som ni märker så är i alla fall datorn på plats och igång, och jag tror egentligen att jag har kommit i ordning med det mesta. Jag trivs med rummet, och ser verkligen fram emot att börja jobba imorgon, men just nu känns det mest lite ensamt. Det var inte så länge sedan Hans åkte härifrån. Jag ska berätta mer om helgen, men det får bli lite senare för jag ska snart bli bjuden på middag hos familjen jag hyr rummet av. Det är väldigt snällt av dem tycker jag!