« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Krånglande blogg » | Föregående inlägg: En av mina favoritkillar » | Föregående inlägg: Ny frisyr » | Föregående inlägg: MP3-spelare » | Föregående inlägg: Pestokyckling med soltorkade tomater » | Föregående inlägg: Nr 2 idag » | Föregående inlägg: Vissa klagar » | Föregående inlägg: Bröllop » | Föregående inlägg: Expresshopping » | Föregående inlägg: Min älskling kokar sås! »

Nya kläder

Igår fick jag mitt paket från H&M. Det blir nästan lite som julafton när man får ett stort paket på posten sådär. Så nu har jag nya, fina kläder. Det var bara en kofta som var lite för stor, vilket egentligen är väldigt underligt för den var i storlek 36/38. Storleken under är 32/34 och det kan jag inte i min vildaste fantasi tänka mig att jag får på mig. Inte ens min pyttelilla studentklänning är så liten i storleken. Förhoppningsvis krymper koftan lite i tvätten. Hans föreslog att jag skulle styrketräna mer, för det är ärmarna som är mest för stora, men då får jag ju träna så jag ser ut som värsta biffen.

Har läst på flera ställen att HMs kläder var stora i storleken. De har tydligen gjort dem lite större. Bara så att du vet :). Jag väntar och väntar på mitt paket.

Kommentera mera!