« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Expresshopping » | Föregående inlägg: Min älskling kokar sås! » | Föregående inlägg: Jag har blivit galen » | Föregående inlägg: Blåbärsfrossa » | Föregående inlägg: Tjörn » | Föregående inlägg: Ny klänning » | Föregående inlägg: Släktforskning » | Föregående inlägg: Ett rum i Jönköping » | Föregående inlägg: Italien » | Föregående inlägg: När någon mår dåligt »

Bröllop

Igår gifte sig A och M, och vi var på bröllopet. Det var ett jättefint bröllop, med en borgerlig vigsel och en väldigt trevlig fest! Det de hade lagt mest krut på var bröllopsklänningen, som var helt fantastisk, och tårtan. Där tyckte i alla fall jag att de hade prioriterat rätt... Vi var omkring 60 gäster, varav många chalmerister. Maten var jättegod och allting klaffade egentligen... Ja, förutom vädret. Det skulle ha varit en utomhusvigsel, men det ihållande störtregnet satte bestämt stopp för det, vilket i och för sig inte var någon katastrof. Det gick bra ändå.

Själv lyckades jag nog, om inte första gången, så en av de första, att dricka klokt. Jag slutade helt enkelt när middagen tog slut, så idag mår jag kanon! Lite trött är jag förstås efter bara 5 timmars sömn. Det blir ju så när man bor på hotell och ska upp innan de plockar undan frukosten.

Så ja, sammanfattningsvis var gårdagen en riktigt bra dag. Det är roligt att gå på bröllop för annat än släktingar, speciellt när det är två personer som A och M, som passar så bra ihop!