« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Släktforskning » | Föregående inlägg: Ett rum i Jönköping » | Föregående inlägg: Italien » | Föregående inlägg: När någon mår dåligt » | Föregående inlägg: Seg dag » | Föregående inlägg: Dans på logen » | Föregående inlägg: Chips » | Föregående inlägg: Ska jag flytta bloggen? » | Föregående inlägg: Minisemester » | Föregående inlägg: Romantik »

Ny klänning

Nu har jag äntligen hittat en klänning att ha på bröllopet vi ska på den 30 juli. Den är faktiskt jättefin, trots panikinköpet, men den sitter kanske inte helt perfekt. Antar att jag får vara nöjd som hittar en sommarklänning så här sent på sommaren. De flesta affärer har ju redan mest höstkläder, vilket i och för sig är ganska sjukt, för än är det väl mycket sommar kvar hoppas jag! Dessutom blev det en collegetröja, en bok, två cd-skivor och ett skärp. För mig har det varit rejäl shopping idag!

Det är alltid roligt när man hittarnågot man letat efter :). Vad köpte du för skivor?

Köpte på rean. Moderna visor och ballader och någon med Björn Skifs bästa.

Kommentera mera!