« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Chips » | Föregående inlägg: Ska jag flytta bloggen? » | Föregående inlägg: Minisemester » | Föregående inlägg: Romantik » | Föregående inlägg: Semester » | Föregående inlägg: Orientering » | Föregående inlägg: Motala » | Föregående inlägg: En dag i livet » | Föregående inlägg: Variation » | Föregående inlägg: Tårta »

Dans på logen

Då bär det av igen. Denna gången bara en kort visit i Magra. Ikväll ska vi på dans på Stommens Loge. Inte för att någon av oss kan dansa, men när någon man känner ska spela så måste man ju nästan gå dit när det är så nära. Först blir det lite middag och så, så jag ser fram emot en trevlig kväll.

Om mig

  • Det är jag som är Krabban
  • Jag bor i Mölndal, Sverige
  • I år fyller jag 26 år
  • Jag är utbildad civilingenjör
  • Nu doktorerar jag
  • Egentligen heter jag Krabban
  • Min profil på Blogger