« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: En dag i livet » | Föregående inlägg: Variation » | Föregående inlägg: Tårta » | Föregående inlägg: Skrapsår » | Föregående inlägg: Joggingtur » | Föregående inlägg: Solbränd » | Föregående inlägg: Midsommar! » | Föregående inlägg: Dagens lärdom » | Föregående inlägg: Liseberg » | Föregående inlägg: Tjänsteresor »

Motala

Igår var jag i Motala. Hans skulle köra MTB-Vättern, alltså 78 km på mountainbike tillsammans med en sisådär 1500 andra. Själv fick jag följa med som chaufför, men fick ett par timmar att spendera i Motala, och till min förvåning var det faktiskt riktigt trevligt. Det blev en härlig promenad längs Göta kanal i fantastiskt väder, en glass i hamnen och lite annat.

Idag blev det en liten utflykt till Gunnebo slott. Där blev det en liten promenad i slottsparken och i skogen intill, och så gick vi ner till sjön och kände på vattnet. Däremot blev det inget bad för oss två badkrukor.

Imorgon bär det av till Hans föräldrar, för några dagars avkoppling, men först ska jag för första gången lämna blod. Vi får se hur det går.

Om mig

  • Det är jag som är Krabban
  • Jag bor i Mölndal, Sverige
  • I år fyller jag 26 år
  • Jag är utbildad civilingenjör
  • Nu doktorerar jag
  • Egentligen heter jag Krabban
  • Min profil på Blogger