« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Liseberg » | Föregående inlägg: Tjänsteresor » | Föregående inlägg: Åska » | Föregående inlägg: Mitt första inlägg »

Dagens lärdom

får väl bli att om någon säger att ett program gör automatiska backuper, så ska man inte tro på det. Det kan nämligen vara så att backuperna bara görs varannan, var tredje dag, och är man då fyra personer som har jobbat i två och en halv dag med programmet, så blir det ganska mycket arbete som måste göras om. När jag gick hem för dagen idag, så var jag i samma läge som jag var när jag gick hem i tisdags. Känns sådär.

Om mig

  • Det är jag som är Krabban
  • Jag bor i Mölndal, Sverige
  • I år fyller jag 26 år
  • Jag är utbildad civilingenjör
  • Nu doktorerar jag
  • Egentligen heter jag Krabban
  • Min profil på Blogger