« Tillbaka till huvudsidan

Mitt första inlägg

Mitt allra första inlägg i min allra första blogg! Med tanke på att jag, för inte speciellt länge sedan, knappt visste vad en blogg var, så är det ganska spännande. Jag tror knappt att jag vet vad det är än, men här är jag i alla fall. En stor anledning till detta var att min fantastiska, underbara vän Atomflickan också har gjort just detta, startat sin egen blogg. Trots allt är inte detta första gången jag delar med mig av mina tankar till allmän beskådan. För ett par år sedan skrev jag min dagbok på Lunarstorm, men numera är min användare där raderad sedan länge.

Tankarna så här första gången får väl annars sammanfatta de senaste dagarnas och veckornas största händelser. Förutom att sommaren äntligen har kommit, vilket ju faktiskt är en stor händelse, så är jag väldigt glad och ser med spänning fram emot mitt nya jobb på Jönköping Energi. Mindre roligt kommer det såklart att vara att lämna min favoritpojke och stora kärlek här i Göteborg. I augusti går flyttlasset. Det känns också skönt att börja närma sig slutet av projektet jag jobbar med nu "Livsstilar och resmönster i Mölndal". Sista intervjun blev färdigutskriven idag.

Om mig

  • Det är jag som är Krabban
  • Jag bor i Mölndal, Sverige
  • I år fyller jag 26 år
  • Jag är utbildad civilingenjör
  • Nu doktorerar jag
  • Egentligen heter jag Krabban
  • Min profil på Blogger

Tidigare inlägg