« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Åska » | Föregående inlägg: Mitt första inlägg »

Tjänsteresor

Läste just att atomflickan ska få åka till Pittsburgh en vecka i jobbet. Det låter jättespännande och roligt, så jag blev riktigt avundsjuk. Fast mest blev jag så klart glad för hennes skull. Själv ska jag faktiskt åka till Stockholm en dag i mitt "jobb". Det är inte så dåligt med tanke på att det bara är en praktikplats på kommunen. Det ska också bli jätteroligt. Vi ska besöka Bikupan som ska göra alla analyser av de enkäter och intervjuer vi har samlat in och genomfört. Sedan blir det nog några timmar på stan med resten av det goa gänget jag jobbar tillsammans med. Det blir en perfekt avslutning för mig, för dagen i Stockholm blir sista dagen innan jag slutar och går på semester i fem veckor!

Om mig

  • Det är jag som är Krabban
  • Jag bor i Mölndal, Sverige
  • I år fyller jag 26 år
  • Jag är utbildad civilingenjör
  • Nu doktorerar jag
  • Egentligen heter jag Krabban
  • Min profil på Blogger

Tidigare inlägg