« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Solbränd » | Föregående inlägg: Midsommar! » | Föregående inlägg: Dagens lärdom » | Föregående inlägg: Liseberg » | Föregående inlägg: Tjänsteresor » | Föregående inlägg: Åska » | Föregående inlägg: Mitt första inlägg »

Joggingtur

Om någon timme blir det en lång joggingtur i skogen. Jag följer ett träningsprogram som finns på Marathon.se. Klicka på program till vänster och sedan programmet för att orka jogga hela Tjejmilen. Det blir nog ingen Tjejmil i och för sig, men kanske ett Lidingö Tjejlopp. Så idag ska jag vara ute i sammanlagt 72 minuter! Det är verkligen inte dåligt för att vara mig. I och för sig är 15 av de där 72 minuterna gång och inte jogging, men ändå.

Det blir ingen tjejmil, för vi ska på fest här dagen innan. Men Lidingö Tjejlopp är ju också en mil, så det får bli det istället.

Kommentera mera!

Om mig

  • Det är jag som är Krabban
  • Jag bor i Mölndal, Sverige
  • I år fyller jag 26 år
  • Jag är utbildad civilingenjör
  • Nu doktorerar jag
  • Egentligen heter jag Krabban
  • Min profil på Blogger