« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Joggingtur » | Föregående inlägg: Solbränd » | Föregående inlägg: Midsommar! » | Föregående inlägg: Dagens lärdom » | Föregående inlägg: Liseberg » | Föregående inlägg: Tjänsteresor » | Föregående inlägg: Åska » | Föregående inlägg: Mitt första inlägg »

Skrapsår

Det blev ingen vidare trevlig joggingtur igår. Inte så lång heller. Snubblade på några stenar och stöp i backen och har nu fullt av otrevliga skrapsår i händerna. Tycker lite synd om mig själv faktiskt.

Lämnade in bilen till verkstan i morse. Äntligen kan man kanske få bort bevisen för att jag inte är en speciellt bra bilförare. Fast nu får vi klara oss utan den i två veckor. Hur ska det gå?

Aj! Jag ska ut och springa idag. Tänk om jag också ramlar. Bäst att låta bli. Att springa alltså!

Inget allvarligt med bilen. Bara en liten parkeingsincident med lite repor i lacken och en trasig blinkers. Som tur är klarade sig den andra bilen helt utan skråmor!

Kommentera mera!

Om mig

  • Det är jag som är Krabban
  • Jag bor i Mölndal, Sverige
  • I år fyller jag 26 år
  • Jag är utbildad civilingenjör
  • Nu doktorerar jag
  • Egentligen heter jag Krabban
  • Min profil på Blogger