« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Variation » | Föregående inlägg: Tårta » | Föregående inlägg: Skrapsår » | Föregående inlägg: Joggingtur » | Föregående inlägg: Solbränd » | Föregående inlägg: Midsommar! » | Föregående inlägg: Dagens lärdom » | Föregående inlägg: Liseberg » | Föregående inlägg: Tjänsteresor » | Föregående inlägg: Åska »

En dag i livet

Igår var en sådan där dag i livet som verkligen inte var som alla andra. Tjugo i sju på morgonen rullade X2000 ut från Göteborgs station med riktning mot Stockholm. Väl framme traskade vi iväg till bikupan, företaget som ska analysera alla intervjuer och enkäter vi har gjort. Det var ett intressant studiebesök, men det var när vi gick därifrån som det började bli en speciell dag. Först lunch på Tysta Mari i Östermalms Saluhall. Därefter lite strosande på stan, för att snart slå oss ner på Bistro Jarl för ett glas champagne. Det var första gången jag drack champagne för 135 kr glaset, och det var underbart gott! Även hemresan på tåget blev väldigt rolig. Vi skrattade och mådde helt enkelt kanonbra. Champagnen, men framför allt sällskapet gjorde gårdagen till en riktigt, riktigt härlig dag! Livet kändes helt enkelt grymt bra. Och än så länge håller känslan i sig...

Om mig

  • Det är jag som är Krabban
  • Jag bor i Mölndal, Sverige
  • I år fyller jag 26 år
  • Jag är utbildad civilingenjör
  • Nu doktorerar jag
  • Egentligen heter jag Krabban
  • Min profil på Blogger