« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Tårta » | Föregående inlägg: Skrapsår » | Föregående inlägg: Joggingtur » | Föregående inlägg: Solbränd » | Föregående inlägg: Midsommar! » | Föregående inlägg: Dagens lärdom » | Föregående inlägg: Liseberg » | Föregående inlägg: Tjänsteresor » | Föregående inlägg: Åska » | Föregående inlägg: Mitt första inlägg »

Variation

Ibland är man inte så lite tankspridd. Jag postade ett inlägg tidigare idag, men sedan tog jag bort det, för jag såg att det var nästan precis samma innehåll som i det jag skrev igår. Så länge har jag inte hållit på med det här, så jag borde kunna komma på något nytt att säga. Jag skyller på värmen.

På tal om värme så gick vår kyl sönder igår. Den tyckte väl också att det var varm och blev överansträngd eller något. Hur som helst hade vi en ny innan jag ens visste om att den blivit felanmäld. Ibland fungerar servicen! Inte illa.

Om mig

  • Det är jag som är Krabban
  • Jag bor i Mölndal, Sverige
  • I år fyller jag 26 år
  • Jag är utbildad civilingenjör
  • Nu doktorerar jag
  • Egentligen heter jag Krabban
  • Min profil på Blogger