« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Romantik » | Föregående inlägg: Semester » | Föregående inlägg: Orientering » | Föregående inlägg: Motala » | Föregående inlägg: En dag i livet » | Föregående inlägg: Variation » | Föregående inlägg: Tårta » | Föregående inlägg: Skrapsår » | Föregående inlägg: Joggingtur » | Föregående inlägg: Solbränd »

Minisemester

Det blev faktiskt en minisemester i Halmstad, med ett myspaket på Ramada Hotel Continental. Vi hade det fantastiskt bra, jättemysigt och lyxigt. Hotellrummet var jättefint, och när vi kom dit väntade oss en stor skål med frukt och godis och en flaska mousserande vin. På kvällen blev det supé med tre rätter på Lilla Helfwetet, där vi satt länge på uteserveringen och mådde bra. På hemvägen idag passade vi på att köra förbi radiostationen i Grimeton, den som för inte så länge sedan blev upptagen på Unescos världsarvslista. Det var intressant, även om jag hade uppskattat lite mer avancerade förklaringar av en del av det tekniska.

Om mig

  • Det är jag som är Krabban
  • Jag bor i Mölndal, Sverige
  • I år fyller jag 26 år
  • Jag är utbildad civilingenjör
  • Nu doktorerar jag
  • Egentligen heter jag Krabban
  • Min profil på Blogger