« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Motala » | Föregående inlägg: En dag i livet » | Föregående inlägg: Variation » | Föregående inlägg: Tårta » | Föregående inlägg: Skrapsår » | Föregående inlägg: Joggingtur » | Föregående inlägg: Solbränd » | Föregående inlägg: Midsommar! » | Föregående inlägg: Dagens lärdom » | Föregående inlägg: Liseberg »

Orientering

Det där med att ge blod gick ju bra. Att sedan kombinera det med en årets första orienteringstur en dag med minst 27-gradig värme var kanske inte sådär jättebra, men det gick faktiskt hyfsat ändå. Ja, alltså, dagen efter var det jag var ute och sprang. Fast det här med orientering är inte riktigt min grej. Springa och tänka samtidigt... Nja, det krävs nog mycket övning. Orientering är nämligen stort i pojkvännens familj där vi varit några dagar. Hans syster tävlar på elitnivå, han själv gör hemsidan Orienterare.nu och även resten av familjen gillar det här med att springa vilse i skogen. Ska jag vara ärlig tycker jag allt att det är rätt roligt själv också.

Annars har vi bara tagit det lugnt. Jag har mest suttit i skuggan och läst. En tur in till "stan" blev det också. Imorgon blir det mina föräldrar som får besök av oss istället. Jag längtar efter att komma ut till havet. Det ska bli härligt!

Om mig

  • Det är jag som är Krabban
  • Jag bor i Mölndal, Sverige
  • I år fyller jag 26 år
  • Jag är utbildad civilingenjör
  • Nu doktorerar jag
  • Egentligen heter jag Krabban
  • Min profil på Blogger