« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Orientering » | Föregående inlägg: Motala » | Föregående inlägg: En dag i livet » | Föregående inlägg: Variation » | Föregående inlägg: Tårta » | Föregående inlägg: Skrapsår » | Föregående inlägg: Joggingtur » | Föregående inlägg: Solbränd » | Föregående inlägg: Midsommar! » | Föregående inlägg: Dagens lärdom »

Semester

Nu har vi haft några riktigt härliga dagar ute på Tjörn. Förutom ett 50-årskalas har det varit hur lugnt som helst. Vi har bara suttit på altanen och latat oss hela dagarna, och löst Sudoku. Det är ganska roligt faktiskt, men det är vi visst inte ensamma om att ha upptäckt. Nu är vi i alla fall tillbaka i stan, för ikväll är det party!

Nu har jag också ett rum på gång i Jönköping som jag ska åka och titta på nästa vecka. Skönt om det kan ordna sig också.

Om mig

  • Det är jag som är Krabban
  • Jag bor i Mölndal, Sverige
  • I år fyller jag 26 år
  • Jag är utbildad civilingenjör
  • Nu doktorerar jag
  • Egentligen heter jag Krabban
  • Min profil på Blogger