« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Ska jag flytta bloggen? » | Föregående inlägg: Minisemester » | Föregående inlägg: Romantik » | Föregående inlägg: Semester » | Föregående inlägg: Orientering » | Föregående inlägg: Motala » | Föregående inlägg: En dag i livet » | Föregående inlägg: Variation » | Föregående inlägg: Tårta » | Föregående inlägg: Skrapsår »

Chips

Har just proppat i mig en väldig massa chips. Är det okej att äta chips till middag? På semestern kanske. Middagen är annars ganska talande för hur slapp och slö dagen har varit. Det blir kanske så när man ligger och läser hela nätterna...

Om mig

  • Det är jag som är Krabban
  • Jag bor i Mölndal, Sverige
  • I år fyller jag 26 år
  • Jag är utbildad civilingenjör
  • Nu doktorerar jag
  • Egentligen heter jag Krabban
  • Min profil på Blogger