« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Dans på logen » | Föregående inlägg: Chips » | Föregående inlägg: Ska jag flytta bloggen? » | Föregående inlägg: Minisemester » | Föregående inlägg: Romantik » | Föregående inlägg: Semester » | Föregående inlägg: Orientering » | Föregående inlägg: Motala » | Föregående inlägg: En dag i livet » | Föregående inlägg: Variation »

Seg dag

Igår kväll var jättetrevligt. Först åt vi mat och drack gott vin, och till efterätt bjöd vi på vinbärs- och marängpaj. Så småningom gick vi över vägen till logen, där det var väldigt lite folk. Det var ju inte direkt bra väder, och kanske inte jättelockande artister. Men vi gick ju mest dit för att en kompis till oss spelade, så det var helt okej ändå.

Idag är däremot en ganska seg och halvt meningslös dag. Har mest sovit och ätit faktiskt. Fast om någon timme ska det bli en joggingrunda i alla fall. Och idag ska jag få sällskap, så det blir skoj.

Om mig

  • Det är jag som är Krabban
  • Jag bor i Mölndal, Sverige
  • I år fyller jag 26 år
  • Jag är utbildad civilingenjör
  • Nu doktorerar jag
  • Egentligen heter jag Krabban
  • Min profil på Blogger