« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Seg dag » | Föregående inlägg: Dans på logen » | Föregående inlägg: Chips » | Föregående inlägg: Ska jag flytta bloggen? » | Föregående inlägg: Minisemester » | Föregående inlägg: Romantik » | Föregående inlägg: Semester » | Föregående inlägg: Orientering » | Föregående inlägg: Motala » | Föregående inlägg: En dag i livet »

När någon mår dåligt

Usch, jag mår dåligt när andra mår dåligt! Vad säger man? Vad gör man?

Gumman, jag antar att det är mig du pratar om. Och jag lovar, det känns bättre nu. Inte helt bra, men bättre. Tack för att du lyssnade! Saknar dig.

Kommentera mera!

Om mig

  • Det är jag som är Krabban
  • Jag bor i Mölndal, Sverige
  • I år fyller jag 26 år
  • Jag är utbildad civilingenjör
  • Nu doktorerar jag
  • Egentligen heter jag Krabban
  • Min profil på Blogger