« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: När någon mår dåligt » | Föregående inlägg: Seg dag » | Föregående inlägg: Dans på logen » | Föregående inlägg: Chips » | Föregående inlägg: Ska jag flytta bloggen? » | Föregående inlägg: Minisemester » | Föregående inlägg: Romantik » | Föregående inlägg: Semester » | Föregående inlägg: Orientering » | Föregående inlägg: Motala »

Italien

Ikväll åker min älskling till Italien. Jag kommer att sakna honom! Han och en kompis ska dit och cykla i Alperna, så jag är inte direkt avundsjuk på dem. Det verkar mest varmt och jobbigt. Fast lite orättvist är det väl ändå att först mina föräldrar och sedan min pojkvän åker till Italien, men jag får stanna hemma? Jag hoppas i alla fall att de får det bra, och att de inte dör av värmeslag under bilresan ner. Vår bil har ju ingen AC.