« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Jag har blivit galen » | Föregående inlägg: Blåbärsfrossa » | Föregående inlägg: Tjörn » | Föregående inlägg: Ny klänning » | Föregående inlägg: Släktforskning » | Föregående inlägg: Ett rum i Jönköping » | Föregående inlägg: Italien » | Föregående inlägg: När någon mår dåligt » | Föregående inlägg: Seg dag » | Föregående inlägg: Dans på logen »

Min älskling kokar sås!

Nu är min älskling hemma från Italien, och inte nog med det, han håller på att laga mat till mig också! Vid åttatiden i morse kom han. Det var härligt att vakna till kan jag säga! Nu ikväll ska vi äta gott och dela en flaska vin, kanske titta på en film. Det tror jag blir riktigt mysigt. Till efterätt blir det förresten atomflickans blåbärspaj.

Blev sugen själv på "min" blåbärspaj. Var himla länge sen :)

Kommentera mera!