« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Nr 2 idag » | Föregående inlägg: Vissa klagar » | Föregående inlägg: Bröllop » | Föregående inlägg: Expresshopping » | Föregående inlägg: Min älskling kokar sås! » | Föregående inlägg: Jag har blivit galen » | Föregående inlägg: Blåbärsfrossa » | Föregående inlägg: Tjörn » | Föregående inlägg: Ny klänning » | Föregående inlägg: Släktforskning »

Pestokyckling med soltorkade tomater

blir det till middag idag. Märkte just att jag är jättehungrig, så det är väl bara att börja laga mat antar jag. Det är egentligen ganska roligt att laga mat. Synd bara att man först måste komma på vad man ska laga och sedan diska efteråt. I värsta fall måste man dessutom handla också. Men idag har jag ju redan kläckt idén och slipper handlingen, så då är det väl bara att lyfta på rumpan och gå iväg till köket... eller så sitter jag kvar här en stund till. Känner mig lat, lat, lat, fast kanske ändå mer hungrig... eller?