« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Vissa klagar » | Föregående inlägg: Bröllop » | Föregående inlägg: Expresshopping » | Föregående inlägg: Min älskling kokar sås! » | Föregående inlägg: Jag har blivit galen » | Föregående inlägg: Blåbärsfrossa » | Föregående inlägg: Tjörn » | Föregående inlägg: Ny klänning » | Föregående inlägg: Släktforskning » | Föregående inlägg: Ett rum i Jönköping »

Nr 2 idag

Men idag blir det faktiskt ett inlägg till. Jag skulle ju skriva om att jag har sprungit en mil idag! Jag känner mig väldigt duktig. Visserligen blev det lite gångpauser, och en ganska lång sluttid, men ändå. Hade syrran med mig också, och då är det ju extra roligt.

Och min älskling har börjat jobba idag efter semestern. Tycker lite synd om honom. Dessutom blir det väldigt uppenbart att jag inte har så mycket ledighet kvar själv. Det ska i och för sig bli väldigt roligt att börja jobba igen, men inte lika roligt att flytta.

Du är så duktig gumman! 1 mil... Det är långt det :). Är lite avundsjuk faktiskt. Min träning har varit obefintlig de senaste veckorna.

Kommentera mera!