« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: En av mina favoritkillar » | Föregående inlägg: Ny frisyr » | Föregående inlägg: MP3-spelare » | Föregående inlägg: Pestokyckling med soltorkade tomater » | Föregående inlägg: Nr 2 idag » | Föregående inlägg: Vissa klagar » | Föregående inlägg: Bröllop » | Föregående inlägg: Expresshopping » | Föregående inlägg: Min älskling kokar sås! » | Föregående inlägg: Jag har blivit galen »

Krånglande blogg

Usch vad det här krånglade igår! Det blev bara rubriker utan någon annan text, tomma inlägg. Hoppas det går bättre nu.

Ska iväg och simma på Valhallabadet om någon timme eller så. Jag köpte ett sådant där 10-kort i höstas, och upptäckte att jag har hela 5 gånger kvar på det. Kortet är bara giltigt ett år, så nu får jag skynda mig att använda de sista gångerna. Det kan bli lite knepigt eftersom jag inte ska bo kvar här.

Den nya MP3-spelaren blev förresten inköpt igår. Den är så blå och söt. Och ja, det är bra ljud i den också, och många låtar får det plats! Fast man blir visst aldrig nöjd. Nu vill jag ju ha en massa ny, bra musik att ha på den också! T.ex. "Mad World" med Alex Parks, men var får jag tag på den?