« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Pestokyckling med soltorkade tomater » | Föregående inlägg: Nr 2 idag » | Föregående inlägg: Vissa klagar » | Föregående inlägg: Bröllop » | Föregående inlägg: Expresshopping » | Föregående inlägg: Min älskling kokar sås! » | Föregående inlägg: Jag har blivit galen » | Föregående inlägg: Blåbärsfrossa » | Föregående inlägg: Tjörn » | Föregående inlägg: Ny klänning »

MP3-spelare

Idag skulle jag köpa en MP3-spelare. Jo, jag har sagt att jag ska det i några månader nu, men tills idag hade jag faktiskt bestämt mig. Jag skulle ha en SanDisk 512 MB och jag skulle köpa den på ComputerCity, för där var den mycket billigare än någon annanstans. Och jo, lagerstatusen sa att den skulle finnas inne. Så jag åkte ut till Backaplan... inte världens roligaste ställe, och så var den slut! Väl hemma igen kollade jag lagerstatusen igen, och jo, den ska finnas inne. Känns så typiskt, nu när jag äntligen hade bestämt mig! Hmm, de kanske skulle få in nya imorgon, men då tar jag bilen ut, så kanske det blir inköp av cykel också. Jag kollade på en idag, men där får jag nog höra vad cykelexperten här hemma säger innan jag slår till.

Cykel!
Racer? Kan det bara något för din lillasyster? Dina syskon och mamma åker till Ullared imorgon.

Ingen racer... Jag ska ju ha en för att cykla till och från jobbet. Och jo, syrran får väl köpa cykel om hon vill?!

Kommentera mera!