« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Första dagen på jobbet » | Föregående inlägg: Söndagen - idag alltså » | Föregående inlägg: Förlovningspresent » | Föregående inlägg: Lördagen den 6 augusti » | Föregående inlägg: På plats i Jönköping » | Föregående inlägg: Nya kläder » | Föregående inlägg: Krånglande blogg » | Föregående inlägg: En av mina favoritkillar » | Föregående inlägg: Ny frisyr » | Föregående inlägg: MP3-spelare »

Trött, trött, trött

Nu är jag riktigt, riktigt trött. Nytt jobb, förkylning, dålig sömn... ingen bra kombination tror jag. Imorgon ska jag börja kvart över sju! Jo, för jag ska gå med gubbarna på MEK imorgon och på onsdag, och de har fasta arbetstider som är lite konstiga. Tydligen börjar de klockan sju, men då börjar de med att fika till tjugo över sju. Ja, ja, det är väl bara att acceptera så här i början. Det måste ju betyda att jag kan sluta tidigare än vad jag kunnat annars, så det är ju bra.

Har nu stoppat i mig mat, Kan Yang (nåt sånt där konstigt naturläkemedel, som faktiskt brukar funka), treo, nässpray och chokladtoppar (sådana som på göteborgska kalla munkar), allt för att stävja förkylningen. Någonting av det borde hjälpa i alla fall tycker jag. Nu återstår universalmedlet mot allt, en kopp te!

Jag tror mest på munkarna, och teet förstås!

Kommentera mera!