« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Min älsklingsfavoritkille » | Föregående inlägg: Trött, trött, trött » | Föregående inlägg: Första dagen på jobbet » | Föregående inlägg: Söndagen - idag alltså » | Föregående inlägg: Förlovningspresent » | Föregående inlägg: Lördagen den 6 augusti » | Föregående inlägg: På plats i Jönköping » | Föregående inlägg: Nya kläder » | Föregående inlägg: Krånglande blogg » | Föregående inlägg: En av mina favoritkillar »

Ny cykel

Nu har jag köpt en ny cykel! En finfin 21-växlad, blå sak som heter Apollo. Försäljaren lovade i alla fall det skulle vara en bra cykel, men det hade väl varit konstigt om han påstod att den var dålig. Imorgon ska jag hämta den. Det ser jag fram emot. Ska bli roligt att susa ner för backarna till jobbet på morgnarna!

Lika kul att slita i uppförsbackarna på väg hem? (hi hi)

Kommentera mera!