« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Jobbet - dag två » | Föregående inlägg: Ny cykel » | Föregående inlägg: Min älsklingsfavoritkille » | Föregående inlägg: Trött, trött, trött » | Föregående inlägg: Första dagen på jobbet » | Föregående inlägg: Söndagen - idag alltså » | Föregående inlägg: Förlovningspresent » | Föregående inlägg: Lördagen den 6 augusti » | Föregående inlägg: På plats i Jönköping » | Föregående inlägg: Nya kläder »

Tillfälligt avbrott

Det är tillfälligt avbrott i sändningarna från friidrotts-vm. Inte så konstigt kanske med tanke på hurdant väder de hade. Ett sådant regnande! Inte för att det är så fint här heller, men just nu är det åtminstone uppehåll. Det blir ingen träning idag. Förkylningen känns visserligen bättre redan, men det blev en riktigt lång promenad till cykelaffären, med lite oroväckande ont i ena lårmuskeln som följd, och jag har ju inte direkt suttit still på jobbet heller, så jag tycker jag kan unna mig en extra vilodag. Man kan ju inte riktigt räkna den här veckan som en vanlig vecka.