« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Kört fast på jobbet » | Föregående inlägg: Dagens träning » | Föregående inlägg: Lite av varje » | Föregående inlägg: Vardag » | Föregående inlägg: Måndag - vecka två på nya jobbet » | Föregående inlägg: Helgsammanfattning » | Föregående inlägg: Trappträning » | Föregående inlägg: Saknar min Hans » | Föregående inlägg: Ont i magen » | Föregående inlägg: Atomflickan »

Helg!

Då har jag nästan jobbat klart för idag. Har egentligen inte gjort så mycket mer sedan jag skrev för en stund sedan, men det verkar ju inte vara så mycket fart här på fredagar rent allmänt. Nu ska jag bara plocka ihop mina grejer. Sedan är det dags att sluta. Bussen går visserligen inte förrän om en timme, men då kan jag ju gå på stan en stund fram tills dess. Man måste ju passa på att njuta av ännu en sommardag! Det finns en stor gräsmatta som jag ser från mitt kontor, och där är fullt av solande människor! Som sagt, dags att sluta! Tillbaka efter helgen.