« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Lite av varje » | Föregående inlägg: Vardag » | Föregående inlägg: Måndag - vecka två på nya jobbet » | Föregående inlägg: Helgsammanfattning » | Föregående inlägg: Trappträning » | Föregående inlägg: Saknar min Hans » | Föregående inlägg: Ont i magen » | Föregående inlägg: Atomflickan » | Föregående inlägg: Tillfälligt avbrott » | Föregående inlägg: Jobbet - dag två »

Dagens träning

Jobbet idag har gått bra. Fick svar på alla mina frågor på morgonen och sedan har jag jobbat på. Naturligtvis har det resulterat i lika många nya frågor, men det är väl så det ska vara. Trivs bra med folket där, och det är väldigt lätt hänt att man fastnar och pratar om allt möjligt istället för att få något gjort, men på sätt och vis är det nog också bra. Då lär jag ju känna dem bättre, och det gör det ju lättare att gå och fråga sedan när man behöver hjälp. Känner mig fortfarande lite orolig, men det känns åtminstone mycket bättre än i början på veckan. Vem vet, nästa vecka kanske allt känns kanon!

Nu så var det dags att ge sig ut på dagens träningspass. Tänkte faktiskt byta ut joggingturen mot en cykeltur idag. Det är ju så härligt väder och cykeln är ny. Dessutom gör det ju att jag får se lite mer av omgivningarna.