« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Vardag » | Föregående inlägg: Måndag - vecka två på nya jobbet » | Föregående inlägg: Helgsammanfattning » | Föregående inlägg: Trappträning » | Föregående inlägg: Saknar min Hans » | Föregående inlägg: Ont i magen » | Föregående inlägg: Atomflickan » | Föregående inlägg: Tillfälligt avbrott » | Föregående inlägg: Jobbet - dag två » | Föregående inlägg: Ny cykel »

Lite av varje

Har nyss lagt i en tvätt i tvättmaskinen. Det tar två timmar! Lite väl länge tycker jag.

Sadeln på cykeln höll på att ramla av idag när jag var på stan efter jobbet... Nja, kanske inte ramla av, men den satt väldigt löst, så jag fick cykla tillbaka till jobbet där jag kunde låna verktyg för att skruva fast den ordentligt.

Höll på att förfrysa händerna i morse när jag skulle cykla till jobbet. Lär ha varit mindre än tio grader ute, och jag har ju som jag nämnt tidigare ordentligt med nedförsbacke ner till jobbet. Dags att leta fram ett par vantar! Kylan berodde förstås på att det var så fint och klart väder, och nu på eftermiddagen svettades jag istället ordentligt när jag klättrade upp för backarna. Härligt ändå att sommaren inte är helt slut än.

Jag har fått ett nytt fint mörkblått överkast till min säng, och förresten såg jag att de hade 50% rabatt på alla sängkläder på Hemtex. Det fanns många fina och vi skulle egentligen behöva nya till vår säng. Vi har mest enstaka olika, och det är ju inte så snyggt i dubbelsäng. Fast jag orkar inte släpa med mig dem på fredag, så det får vara.