« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Dagens träning » | Föregående inlägg: Lite av varje » | Föregående inlägg: Vardag » | Föregående inlägg: Måndag - vecka två på nya jobbet » | Föregående inlägg: Helgsammanfattning » | Föregående inlägg: Trappträning » | Föregående inlägg: Saknar min Hans » | Föregående inlägg: Ont i magen » | Föregående inlägg: Atomflickan » | Föregående inlägg: Tillfälligt avbrott »

Kört fast på jobbet

Jaha, vad gör jag nu? Håller på och försöker samla in en massa olika data för anläggningarna här, och för tillfället handlar det om uppstartstider för pannorna. S sa att det fick vi fråga driften om, så nu har jag frågat dem, men alla ger olika svar. En del tycker att man ska ange så som de verkligen kör, andra tycker att man borde ange det som "teoretiskt" är rätt. Själv har jag ju aldrig kört igång en panna, och förstår knappt vad de pratar om när de diskuterar minlaster, friblåsning, varmhållning osv. En del pannor startar de dessutom i princip aldrig, så där vet de inte ens själva. Hur ska jag då veta? Och S, han har gått och gömt sig någonstans. Misstänker starkt att han har gått hem för dagen. Men jag måste ju jobba åtminstone ett par timmar till.

Nu tittade just B förbi, och förtydligade vissa saker, och förvirrade andra, men lite hjälp var det nog om jag bara reder ut mina anteckningar. Ska fortsätta jobba.