« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Sista augustihelgen » | Föregående inlägg: Tillbaka på jobbet » | Föregående inlägg: Istället för Sudoku » | Föregående inlägg: Läget oförändrat » | Föregående inlägg: Pust och stön » | Föregående inlägg: Fredagslycka och söndagsångest » | Föregående inlägg: Dags för hemgång » | Föregående inlägg: När ska jag lära mig? » | Föregående inlägg: Helg! » | Föregående inlägg: Kört fast på jobbet »

Dagens träning

Idag har jag varit ute och joggat i 50 min. Inte illa med tanke på förra veckans förkylning och en hosta som inte riktigt gett med sig. Det gick förvånansvärt bra, kanske för att jag hittade ett trevligt ställe att springa på.

Har helt vant mig vid att stiga upp tidigt på morgonen, vilket jag märkte i morse när jag vaknade 40 min innan klockan ringde, vilket den gjorde 6:40. Å andra sidan börjar jag redan bli trött. Så kan det bli.