« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Tomt på kontoret » | Föregående inlägg: Den 18 januari 1980 » | Föregående inlägg: Stillestånd » | Föregående inlägg: Dagens träning » | Föregående inlägg: Sista augustihelgen » | Föregående inlägg: Tillbaka på jobbet » | Föregående inlägg: Istället för Sudoku » | Föregående inlägg: Läget oförändrat » | Föregående inlägg: Pust och stön » | Föregående inlägg: Fredagslycka och söndagsångest »

Bokat och klart

Nu är biljetterna upp till Stockholm bokade för Lidingöloppshelgen. Det är en djungel med priser och tider och att över huvud taget inte få ett nervöst sammanbrott när man ska försöka hantera SJ:s hemsida, men nu är det klart! Det blir en halvdag ledigt från jobbet också, och det är ju inte så dumt...

Helgen har varit väldigt trevlig. Först födelsedagsfirande hos syrran på fredagen och sedan tapaskväll hos M & I på lördagen. Söndagen blev lugn med en bok i soffan.

Jag har också precis klarat mig igenom SJ:s djungel när jag bokade biljetterna till dig. Ibland blir man så trött! Jag kommer kl 13 på lördag och åker kl 15 på söndag (tidigt jag vet, men det fanns inga andra biljetter), blir det bra? Puss

Jättebra! Om bilen inte är iväg och spelar fotboll så kommer jag och hämtar dig på stationen.

Kan vår bil spela fotboll!? Vad bra i så fall, för då kanske den kan åka själv när jag inte är hemma ;)

Kommentera mera!