« Tillbaka till huvudsidan | Föregående inlägg: Veckan går » | Föregående inlägg: Hipp hipp hurra! » | Föregående inlägg: Dagens middag » | Föregående inlägg: Trattkantareller » | Föregående inlägg: Inget nytt i Jönköping » | Föregående inlägg: Jobb och träning » | Föregående inlägg: Busschaufförer » | Föregående inlägg: Atomflickan » | Föregående inlägg: Längtar » | Föregående inlägg: Dunkadunkat fortsätter »

Fredag i Jönköping

Ja, då ska man spendera sin första fredagkväll här i Jönköping. Säger som hon i Ica-reklamen: Öken, öken, öken.

Hela dagen har förresten varit ganska öken. Har börjat titta lite på ett förfrågningsunderlag, men som vanligt med min chef så ska vi vänta och fundera på det mesta. Inget konkret att göra alltså. Har dessutom haft ett telefonsamtal med en tänkbar leverantör. Intressant upplevelse måste jag säga. Jag vet ju ingenting, men jag tror jag inte lät alltför bortkommen, utan sa att jag hade lyssnat på vad han hade att säga, att jag skulle diskutera med mina kollegor och sedan återkomma. Fast jag gjorde nog bort mig lite när jag erkände att jag var nyanställd, men jag var ju tvungen att förklara varför jag inte kunde svara på nästan någonting som han frågade om.

Blir nog lite minusflex idag. Orkar inte sitta här mer. Alla andra har gått hem, och om jag inte går snart får jag säkert stå i en lång, lång kö i affären.